top of page
חיפוש
David - First-One

למה חשוב שלמקדם שלך יהיה תג Google Partners

בעל העסק מכיר את העסק שלו והשותפים של גוגל מכירים את רשת האינטרנט. כדי שהעסק יקבל את השיווק הנכון והמקצועי ויצליח להתקדם ולהגיע רחוק חשוב לתת למומחים המחזיקים בתג של גוגל פרטנרס לנהל את השיווק. אלו יצליחו לקדם את העסק בזכות השותפות שיש להם עם גוגל.

מה זה בעצם המושג גוגל פרטנרס?

גוגל פרטנרס זוהי למעשה תכנית של גוגל אשר מאפשרת לבעלי עסקים למצוא חברות שיווק ופרסום ברחבי האינטרנט אשר עובדות יחד עם גוגל וכך למעשה לפרסם את עצמם במדיה הדיגיטלית.

גוגל מציעה רשימה של חברות שיווק או פרסום. היא מציעה אותם עבור בעלי העסקים . מדובר למעשה בחברות אשר אושרו על ידי גוגל והן גם עובדות אתה על בסיס קבוע בתחומים של הGoogle AdWords והGoogle Analytics.


תגית גוגל פרטנר לדוגמא
תגית גוגל פרטנר לדוגמא

מה זה תג איכות – גוגל פרטנרס?

החברות אשר קבלו את האישור לעבוד עם גוגל בתכנית הפרטנרס הינן חברות הזוכות לקבל מגוגל תג איכות. תג האיכות זהו תג הבא לסמן עבור בעלי העסקים השונים כי אותה חברת שיווק או פרסום עוברת בקרה מסודרת וקבועה על ידי גוגל.

לקוח שרוצה למצוא חברת פרסום באמצעות גוגל פרטנרס יכול לבחור מתוך מגוון רחב של קטגוריות שונות את השוק הספציפי אשר בו הוא עוסק. אחרי שהוא בוחר את התחום הספציפי עליו לבחור גם מה יהיה התקציב אשר אותו הוא ירצה להשקיע לצורך הפרסום באינטרנט. אחר כך הוא יוכל לחפש גם את חברת הפרסום בעזרת מפה כאשר זה יבוא לסייע לו למצוא את חברת הפרסום הממוקמת באזור הכי קרוב למיקום של בית העסק.

למה כדאי לבחור בחברת פרסום המאושרת על ידי גוגל?

ידע מקצועי – כי השותפים של גוגל יודעים יותר ומתעדכנים כל הזמן בכל מה שקורה בגוגל.

ניסיון – כי יש להם הרבה ניסיון בשיווק והם יסייעו לעסק להפיק באמצעות התקציב – הרבה יותר.

בניית תקציב חכם – הם ידעו לתכנן באופן חכם את התקציב כאשר המודעות תהיינה אפקטיביות ומסע הפרסום יהיה רווחי ביותר עבור העסק.



22 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page