חיפוש
  • David - First-One

איך לדעת שהמקדם שלך בעל מקצוע ולא שקרן

עולם העסקים של היום דורש מאתנו כלים חדשים ושונים מאותם הכלים אשר שימשו אותנו בעבר. כיום העסק שלנו צריך בונה אתרים וגם מקדם אתרים כי שם למעשה מתנהל כיום כל עולם העסקים. הבעיה היא שלא תמיד נוכל לזהות את בעלי המקצוע אשר עליהם נוכל באמת לסמוך. איך נדע כי הגענו אל הכתובת הנכונה?

בעבר, כדי לנהל עסק היינו זקוקים למתחם אשר בו ינוהל העסק בפועל. היה עלינו להשקיע בפרסום בעיתונות, להשקיע בפרסום חוצות, בפלאיירים שחולקו בתיבות דואר ואלו שרצו להגיע לחשיפה גבוהה יותר השקיעו גם בפרסומים במדיה המשודרת כמו ברדיו או בטלוויזיה. אך היום, נמצא הפרסום וכל עולם השיווק במקום אחר לגמרי ומי שלא מכיר טוב מספיק את כל העולם הווירטואלי עשוי למצוא את עצמו נופל בידיים שרלטניות ובלתי מקצועיות בעליל, של אנשים שינסו לעשות עליהם קופה ולנצל את הבורות שלהם בכל התחום האינטרנטי. אז איך נזהה אותם ואיך נדע להיזהר מהם?


באמת מקדם? או שקרן?
באמת מקדם? או שקרן?

בוחרים מקדם אתרים עם קבלות

כאשר אנחנו באים לחפש את מקדם האתרים שלנו עלינו לבקש ממנו הוכחות בשטח מעבודות קודמות שעשה. אם נראה אתרים אשר הוא קידם אותם ואכן נמצא אותם עולים בדף הראשון של גוגל בהקשת מילים סמליות בלבד – נוכל לדעת כי יש אמת בדבריו של המקדם והוא אכן מקדם אמתי ומקצועי.

מבררים אצל לקוחות קודמים אין הנחתום מעיד על עיסתו...

ברור שלא נוכל לסמוך רק על העדויות של המקדם על עצמו. אין הנחתום על עיסתו ואם לא נברר גם אצל הלקוחות לא ממש נוכל לדעת כי אכן יש אמת בדבריו של מקדם האתרים.

חברה יציבה ומוכרת

תמיד עדיף לפנות אל חברה מקצועית המעסיקה צוות מקצועי אשר מכיר היטב את כל הנושאים ואת כל התחומים הקשורים בקידום אתרים לעסקים. רק כאשר נפנה אל חברה מסודרת נוכל באמת להיות בטוחים כי מדובר באנשי מקצוע רציניים המכירים באמת את כל הנושא של קידום אתרים.

רק קידום אתרים מקצועי אשר ייעשה על יד אנשי מקצוע המכירים היטב את התחום – יצליח לקדם את העסק שלנו ולהביא אותו אל מקומות חדשים לגמרי!


אולי יעניין אותכם גם: למה חשוב שלמקדם שלך יהיה תג Google Partners

9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
השאירו פרטים ליצירת קשר